7ª ETAPA, Bilbao - Pobeña 30 km

He eixit matí cap a les 7, però m'he perdut intentant eixir, he tardat una hora i mitja, a mes m'he trobat un gos solt enorme, m'havien avisat que havia mossegat una peregrina, així que he agafat dos pedres i un bastó i l'he espantat (no se qui ho estava mes dels dos).

Després he continuat tot el camí sòl fins Barakaldo on un home m'ha explicat coses del camí acompanyant-me un bon tros, H estat be, un poc de historia d'allí i el problema que tenen amb el terrorisme allí. Des de que m'ha deixat el home fins Sestao no he trobat cap senyal, preguntava però ningú sabia contestar-me, cap peregrí des de feia hores fins que ha aparegut una argentina guapisima, rossa, ulls blaus i amb aquell accent argentí que enamora, Carol...



Anava amb sa mare (no se com es deia i m'és igual...)portaven un ritme infernal, 3 hores sense parar ni a beure però es que eixe accent... El camí ha sigut molt dur, he trobat a faltar una miqueta a l'altra gent però sabia que trobaria algú en el pròxim albergue. Al arribar a Pobeña amb dolors i patiments, mes que res per acomiadar-me de Carol, he trobat un nou grup, Jose de Barcelona, Paco de València que ja coneixia del primer dia i son bona gent, demà tiraré amb ells, ara sopar i a dormir que ja toca.


Postdata: esta etapa va ser molt dura perquè a part de fer mes de la meitat sol, sense cap senyal en tot el recorregut amb el que això suposa de nervis, no saber ben be on ets, va ser la part final del recorregut, caminàvem per un camí asfaltat, meitat carril bici, meitat caminants, molt ben arreglat però poc útil per al peregrí perquè el asfalt desfà els peus i es quan apareixen les ampolles, de fet em va eixir la primera ampolla en el camí. La xica argentina feia el camí per donar a conèixer una fundació per curar les lesions de mèdula, te un germà amb una lesió d'aquest tipus i feia el camí amb una bicicleta especial que funciona amb els braços. Dies després, jo ja en Alcoi, vaig vore mitjançant la web de la fundació que ho havia aconseguit.
foto 1: una de les poques fletxes del camí en Bilbao
foto 2: Portugalete
foto 3: Pobeña

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

11ª ETAPA, Santillana del mar - Comillas 18 km

Camí a Santiago!!

24ª ETAPA, Villalba - Miraz 31 km