21ª ETAPA, Piñera - Ribadeo 38 km

Havíem de recuperar els kilòmetres de ahir i ho hem aconseguit, a mes hem entrat en Galícia deixant enrere Astúries travessant un pont que separa les dues províncies. Ha sigut una injecció d'energia saber que estàvem ja, a la ultima província que trepitjaríem en aquest camí, ja un poc cansats però renovats per continuar caminant per aconseguir el que volem, almenys jo, arribar a Santiago que ja es veu molt mes a prop, jo crec que ara res em traurà aquesta meta.
Cada dia en realitat es un pas mes endavant, una victòria, fent coses que no creia que pogués fer, caminar tots els dies 30 a 35 kilòmetres arribant al alberg molt cansat i pel mati del dia següent una altra volta en peu per continuar fent camí, conèixer a tanta gent diferent a mi, amb una historia darrere, saber que em queden tantes coses per fer, experimentar i aprendre, esta experiència es molt enriquidora en este aspecte, encara em queda temps per conèixer mes, en Galícia comença els rius de gent, crec, ja vorem que em trobaré.


Postdata: En el final d'aquesta etapa vaig sentir sentiments encontrats, per una banda felicitat extrema (no recorde quan va ser la ultima vegada que que vaig sentir açò) per veure la senyal de entrada a Galícia, aquella nit dormiríem a la ultima província del camí, i per l'altra banda, tristor, el viatge s'acabava quedaven 5 o 6 dies per arribar a Santiago i feia molta pena, però en el fons fas el camí per arribar a la fi i aconseguir el repte però fa molta pena pensar-ho, acaba el camí, les vacances, tornada al curro, a la realitat...
Una vegada “superat” vam agafar llits al alberg i a dutxar-se i a menjar, vam notar el augment de gent, el alberg estava ple, era un poliesportiu habilitat per a peregrins perquè el alberg public estava complet, ací també es nota que estem en Galícia perquè tenen un respecte molt gran pel peregrí, adaptant el que faça falta per allotjar-los a tots. Be, ja estem a Galícia, ja queda menys...
 foto 1: eixint de Piñera
 foto 2: poblet coster proper a Ribadeo
 foto 3: pont que separa Asturies de Galicia
 foto 4: nom del pont
 foto 5: entrada a Galicia

Comentaris

  1. quins paisatges i que agotament pero val la pena llegir aço estic clavat en la teua pell.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

11ª ETAPA, Santillana del mar - Comillas 18 km

19ª ETAPA, Soto de Luiña - Luarca 38 km

Camí a Santiago!!