26ª ETAPA, Sobrado do Monxes - Pedrouzo 45 km

Hem començat el dia veient la missa del mati al monestir, a les 4:50 de la matinada!!!!!, crec que ha sigut la bogeria mes gran que he fet al camí, açò i no demanar-li el mail a tota la gent...

Ha sigut una etapa estranya, entre la llàstima perquè s'acabara i la alegria per arribar quasi a Santiago, a mes, teníem la idea de arribar mes lluny, al Monte do Gozo, però les forces estaven justes i hem acabat al poliesportiu de Pedrouzo perquè tot el poble estava complet.

Ara mateix estic a 17'5 km de Santiago, unes 4 hores. Demà prompte a la plaça d'Obradoiro, veure la missa i agafar la compostela... però estic trist, ja s'acaba, a vore si coincidim tots i ho celebrem.
Aniré a Fisterra i supose que cremaré alguna cosa per fer el tramit, soltar llastre, cremar per purificar, igual es una xorrada però em fa gracia acabar allí, esta volta en cotxe.
Estic un poc nerviós, a vore com reaccione en arribar allí, ja ho explicaré.

Postada: Se me va fer molt llarg aquest dia, molts quilometres, molts mal de caps per evitar entrar al camí francès tant prompte i evitar ajuntar-se amb el munt de gent que ens encontrarem, malgrat que serà inevitable vam intentar que fos el menor temps possible.
En Pedrouzo vaig experimentar que ha de ser fer el francès en agost, estàvem en un poble amb dos albergs de 250 places cadascun, i amb 100 places hoteleres i vam tindre que dormir al poliesportiu municipal, sense matalaf, nomes amb l'aïllant baix l'esquena... malgrat tot va ser la millor nit de tot el camí, vam fer unes rialles amb el company Salmantino, Juan Carlos i el seu amic inesperat del W.C. del poliesportiu, també influeix la proximitat de Santiago a mes a mes sabíem que encara quedava el viatge a Fisterra, així que no seria la fi del nostre camí plegats però estava molt a prop.

La part negativa va ser que vam deixar enrere a dos companys, l'Andreu amb una tendinitis al genoll i la Sara, amb molts dolors en la esquena, va ser desil·lusionant vore la xica plorar i al amic Andreu coix i pensar que no entraríem junts a Santiago... però havíem de continuar, demà contaré que va passar al final.
foto 1: primera senyal de Santiago
foto 2: primera fletxa groga que veía del camí francés
foto 3: fent camí...
foto 4: poliesportiu de Pedrouzo, molt comode
foto 5: preparant-se per dormir

1. Alto la guardia civil! (en la primera foto) (veus, no fa falta estar inspirat)