5ª ETAPA, Markina - Gernika 26 km


Hem tornat a eixir tard, amb tota la calor, ens em perdut varies voltes, jo m'he quedat enrere amb khelga, que la pobra esta feta pols, hem xarrat molt, de bovades, molta risa , hi ha feeling, però ha sigut una etapa molt dura amb pujades i baixades continues, en teoria era una etapa de descans...poquet a poquet ens hem acostat a Gernika, molt despenjats de la resta. Després de descansar i la rutina del peregrí ens hem fet una cervesa en una festa alemanya i ens han acompanyat de turisme tres xiques d'allí molt simpàtiques però com estem tan cansats que anem prompte a dormir. Demà em separe del grup, em sap mal per khelga però així es açò, tinc els seus números i supose que estarem en contacte...
postdata: em va fer un poc de por deixar el grup i anar jo sol però va ser una bona decisió. Quina aventura m'esperava!!

foto 1: monestir de Zenarruza
foto 2: festa alemanya a Gernika
foto 3: el Gernika amb el grup

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

11ª ETAPA, Santillana del mar - Comillas 18 km

Camí a Santiago!!

24ª ETAPA, Villalba - Miraz 31 km