4ª ETAPA, Deba - Markina 20 km


Es el pitjor dia que he dormit, el aïllant no serveix de colxoneta , dolor en els lumbars, en la cadera en general... A mes m'he alçat molt tard, hem començat a caminar i ja feia calor, la etapa es fins ara, la mes dura de les 4, unes pujades infernals i unes baixades encara pitjors, molta calor, un matí molt dur. A les 4 arribàvem al albergue i hem dinat alguna cosa perquè almenys jo estava malament...


Malgrat tot ha sigut un dia diferent, khelga es una persona molt interessant, m'agradat molt conèixer-la, hem parlat de la por als camvits, de com afrontar-los i superar-los, es una persona que es nota que ha viscut molt i m'agradaria conèixer-la mes. Els demés em donen igual.

Per cert, el albergue tancava a les 22:00, i estàvem els dos a eixa hora fent-se una cervesa posant-me un poc a prova, molta risa!!

postdata: Mirant enrere, tinc bons record de esta gent però si hagués continuat amb ells no hagués acabat el camí i jo volia acabar, una llàstima, però gracies a estos dies vaig trobar una colla molt guai mes endavant, així que tot em va eixir perfecte.

foto 1: eixint de Deba
foto 2: de camí a Markina, "monte del calvario" nom molt ben triat per cert...
foto 3: en Markina

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

11ª ETAPA, Santillana del mar - Comillas 18 km

Camí a Santiago!!

24ª ETAPA, Villalba - Miraz 31 km