19ª ETAPA, Soto de Luiña - Luarca 38 km

Com havíem dit hui mes camins, ens havem posat de fang fins les orelles, però ha estat divertit, estampes Asturianes, semblava que apareixerien Frodo i companyia amb l'anell (mes que res esperàvem l'Arwen que dones hi han poques).

Em travessat varies voltes un riu, hem desdejunat en una caleta molt guapa, un entrepà vora el mar senta molt be, la veritat es que el dia ha estat molt distret però al final una etapa llarga com totes estes ultimes, no tant roin com la de ahir però quasi.

Ara ja ho veig mes clar, arribar a Santiago es qüestió de temps les cames ja les tinc preparades per el que faça falta,estic fort, cada dia mes, ajuda el fet de gaudir de la natura del camí, omplir-se de fang i deixar de banda la civilització, serà difícil a mesura que entrem en Galícia i coincidim amb el francès, però encara quedem bastants dies per arribar i espere seguir passant-ho molt be.

Postdata: ja anava arrimant-me a Santiago, i estava un poc ansiós per arribar, em donava la sensació de que em quedaria a les portes, anava be de temps però tenia certa por de no arribar, per lesió o per alguna altra cosa, però la veritat es que mentre caminàvem se m'oblidava tot, mirant els paisatges, el mar quan apareixia de lluny, xarrar amb els companys, jo vull tornar!!
foto 1: endinsant-nos pel bosc
foto 2: per fi el mar una altra volta!!
foto 3: la caleta on vam esmorçar
foto 4: que be senta un entrepà vora el mar

Comentaris

  1. precios com ho contes jo tin la ventaja de no embrutarme de fang,pero supose que no es el mateix.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

11ª ETAPA, Santillana del mar - Comillas 18 km

Camí a Santiago!!

24ª ETAPA, Villalba - Miraz 31 km