17ª ETAPA, Gijon - Avilés 24 km

Per fi una etapa de descans, jo no estic per tirar 40 kilòmetres i necessitava una etapa curta per a recuperar-me dels meus problemes estomacals i que han donat lloc a bastant conya per ací.


Demà serà prou mes dur que hui però això ja ho contaré demà, ara toca descansar i agafar forces.

M'han parlat molt de la part “espiritual” del camí, no ho acabe de entendre, supose que cadascú trau les seues conclusions, no tinc fe, no crec en l'església, igual es això però res de introspecció, el que passa es que ací tot es relativitza, et preocupen altres coses, trobar llit i dutxa al final del dia i coses d'aquest tipo, que quan arribe a casa no tindré, una llavadora, la meua dutxa, el meu quart de bany, buuf!!!....


la meua conclusió es que, per ara, fer el camí es una forma molt bona de conèixer gent, de viatjar dura però amb satisfacció, et permet posar-te a prova tant física com mentalment però igual canvie quan arribe a Santiago, no religiosament, d'alguna altra manera, ja ho posaré ací.

Postada: dia plàcid, vam arribar molt prompte a Avilés, el alberg era gran i es va omplir, es notava que estàvem mes o menys a meitat del camí. Hi havia mes moviment, la majoria ciclistes, però donava alegria veure mes gent, el únic que em va saber malament durant tot el camí va ser no aprofitar per visitar la ciutat o el poble on es quedàvem a dormir, arribava massa cansat per fer-ho, així i tot veia alguna cosa, ara tinc la excusa perfecta per tornar amb mes tranquil·litat i assaborir els llocs on he estat.


foto 1: plaça de Avilés
foto 2: en els carrers de Avilés, tots tocan per telefon
foto 3: alberg de Avilés, amb mes gent que vam coneixer allí

Comentaris

  1. ja tinc ganes de que publiques mes histories,es bonico tot aço.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

11ª ETAPA, Santillana del mar - Comillas 18 km

Camí a Santiago!!

24ª ETAPA, Villalba - Miraz 31 km