16ª ETAPA, Sebrayo - Gijon 33 km

Se me estan fent les etapes llarguísimes , jo crec que massa parades em tallen el ritme, però també es perquè me'n vaig per “la patilla” cap avall i fer kilòmetres a peu amb este estat la cosa es complica, un poc de mal de cap i mal estar en general amb prou esforç vaig pujant les costeres, hui sense provar la sidra ni res, en Gijón que estic...


En fi, almenys continuem tots junts per ara no ens hem disgregat, ningú del grup ha començat el primitiu, a banda del xic mexicà, supose que em sabrà malament si he de tirar sol, però així es el camí. Noves etapes, nova gent, nous reptes, nous problemes, compartixes moltes coses en tan poc temps que pareix que els conega de tota la vida.

Ho estic passant de conya, malgrat tot clar, les ampolles, els kilòmetres, els problemes estomacals, però coneixent gent, viatjant i m'agrada, es dur però recompensa


postada: va estar be esta etapa amb la visita a Villaviciosa on s'embotella la sidra i el pas de la bifurcació que porta a fer el camí primitiu i a vore Oviedo i el que vaig fer jo, continuar per la costa, malgrat que les platges ja no seran una costant en el que queda de camí. La parada va ser en Gijón, un alberg juvenil molt xulo ocupant un antic palau que data de finals del segle XVII rehabilitat, molt confortable i net, un poc lluny del pas del camí però va valer la pena.
foto 1: fabrica de envasat de sidra El Gaitero
foto 2: bifurcació del camí del nord, cap a Oviedo i cap a Gijón

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

11ª ETAPA, Santillana del mar - Comillas 18 km

Camí a Santiago!!

24ª ETAPA, Villalba - Miraz 31 km