15ª ETAPA, Ribadesella - Sebrayo 32 km


(la eixida va ser des de Esteban de leces que era on estava l'alberg, 5 kilòmetres mes avant de Ribadesella) Ho he passat malament, no se si un cop de calor, que ha fet molt o que m'he debilitat per l'estomac, però esta etapa ha sigut eterna. Parts positives, he arribat , estic practicant l'anglès amb la xica holandesa, Sara, interessant, llàstima no poder profunditzar mes, l'anglès no es el meu fort però mes o menys ens hem entès.


El alberg molt antic, va ser un col·legi fa uns anys, però estava net, tenia dutxa i llit, no cal mes, i jo espere estar millor demà, a mes s'ens ha unit un xic mexicà i un home francès (Jean Reno) cadascú al seu ritme anem tirant i solucionant problemes, demà Gijón, ja tenim allotjament, sempre ix la pol·lució als problemes, es qüestió de no preocupar-se i pensar.


Per cert, hi ha molt companyonia ací, et veuen fotut i t'ajuden i et pregunten, et fas a la idea de que el que esta al teu costat et necessita l'ajudes amb el poc que tens


postdata: quin dia!! etapa molt complicada pel meu estat de salut, al final de la etapa anava baix mínims, entre la calor i el mal de cap vaig arribar justet de forces, si hagués parat no se com haguera arribat, però ho vaig aconseguir i vaig poder continuar malgrat que després tendria seqüeles... la llàstima va ser passar per el cor de Astúries i no poder beure sidra natural, però nomes va ser un parell de dies. En el poble on estava el alberg no hi havia res per comprar, menys mal que venia una camioneta que venia de tot, molt curiós.
foto 1: paisatges del camí
foto 2: mes platja i el verd de la muntanya
foto 3: unica foto que vaig fer perque em trobava mal, un tronc en mitat del camí, casi en Sebrayo

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

11ª ETAPA, Santillana del mar - Comillas 18 km

Camí a Santiago!!

24ª ETAPA, Villalba - Miraz 31 km