11ª ETAPA, Santillana del mar - Comillas 18 km


M'he despertat patint pel meu estat físic, ahir tenia el bessó amb molt de dolor, després de 12 hores caminant estava trencat, ara ja estic be i disposat a fer mes camí però una ruta menys dura una miqueta mes relaxada, així ho hem pensat i hem planejat fer 26 kilòmetres mes o menys, sense preses, sense asfalt, gaudint del camí i no forçar mes.



Etapa tranquil·la de xarreta fins que hem arribat a Comillas, bonic poble coster, per fi he gaudit de Cantàbria i una altra volta del camí, un poc de turisme i cap al alberg a descansar.


Postdata: després de la etapa del dia anterior necessitava una etapa com aquesta, pràcticament de cara al mar, unes vistes impressionants combinant muntanya i mar, vaig fer el camí per dies com aquest, es el que jo esperava del nord, vaig acabar molt content, un dia de “descans” pel que quedava per caminar, a mes ja estava formant-se el grup amb els qui vaig acabar, poc a poc ens anàvem enganxant uns a altres, etapes inoblidables, ara recorde com en Ribadesella tots junts buscàvem solucions per dormir al dia següent, o com en Sebrayo em van ajudar quan ho vaig necessitar, i moments divertits amb l'Andreu quan ens va contar acudits bonissíms (d'això ja parlaré) però açò serà mes endavant.

foto 1: amb Jose, eixint de Santillana del mar
foto 2: de camí a Comillas
foto 3: Jose, recordes allo de: "comillas tiene playa?"
foto 4: en Comillas

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

19ª ETAPA, Soto de Luiña - Luarca 38 km

Camí a Santiago!!