Camí a Santiago!!

Em queden hores per agafar el autobús que em te que dur a Irun, i he de confessar que estic molt nerviós, vaig a començar, el que possiblement es (espere que hi hagen molts mes) el viatge menys planificat i mes estudiat a l'hora, que he fet fins ara. Vaig obert de ment, per conèixer llocs, menjars i gents de tota classe, a mes de posar-me a prova psicològica i físicament, malgrat que he entrenat estos últims mesos, segueix sent per mi una incògnita com em desenvoluparé tot sol. Potser estic exagerant, ho se, quan vinga i llegisca estes paraules me'n adonaré de si les pors que estic patint ara eren per a tant o no perquè al cap i a la fi me'n vaig a gaudir del viatge sense tindre que justificar res, nomes a gaudir i desconnectar de la meua vida per un mes i fer algo que tenia en el pensament des de feia molt de temps. Tinc pensat escriure un diari per recollir tot el que pensaré durant estos dies, el que faré i veuré, que transcriuré una volta arribe el dia 29 a casa, ni un dia abans ni un després, satisfet com estaré de mi mateix per el que he vist i viscut fent el camí i la sensació de arribar a la plaça de Obradoiro davant de la catedral de Santiago, però açò serà mes avant...
Que gaudiu molt de les vostres vacances, ens llegim!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

11ª ETAPA, Santillana del mar - Comillas 18 km

24ª ETAPA, Villalba - Miraz 31 km